Pages

Friday 22 November 2013

Cara Buat Duit RM100,000 Dengan ASB : Siri 2

Asalamulaikum, harap kawan-kawan dalam lindungan rahmat Allah dan di mudahkan segala urusan hendaknya. Semalam saya telah postkan satu teknik bagi menjana RM100000 dengan mengunakan teknik yang betul. Saya tidak sangka mendapat banyak perhatian mengenainya. Saya dulu pun macam sahabat-sahabat jugak tidak tahu teknik yang menarik seperti ini.

Boleh dikatakan “zero knowledge” dalam hal pengurusan kewangan. Pada satu ketika dengan ketentuan Ilahi saya telah membuka facebook dan terlihat satu post yang menarik minat saya.

Lalu, saya membaca post-post yang terdapat disitu lalu laman web itu memberi saya ebook percuma untuk pengurusan kewangan dan menjana duit. Mula saat itu saya terus mempelajari terknik yang berkesan untuk menjana duit.

Saya bukan mahu promote ebook tertentu tapi saya rasa ada kalanya biar rugi dahulu tetapi kemudiannya kita juga yang berjaya dan untung. Sebagaimana saya mampu memberi sahabat tips untuk menjana RM100000 dimana saya mulakan dengan ilmu. Melalui ilmu ini saya telah menghasilkan teknik pertama yang dapat saya hasilkan iaitu pengurusan kos sara diri yang pernah saya postkan.

Saya orangnya kurang minat berbisnes tetapi suka duit jadi saya menjana duit daripada pembelajaran. Akhirnya saya terpaksa berbisnes akibat dari rakan-rakan yang meminta nasihat dan juga tekanan hidup di bandar.Saya rasa bagi sesiapa yang minat untuk menjadi seperti saya tidak perlulah lokek dengan ilmu. Cuba sahabat fikir sahabat menbelanjakan RM25 ringit sekali tetapi dapat menjana RM100000. Berapa sahabat untung???
·     
Saya hanya memberitahu bagaimana saya mampu menghasilkan teknik ini kerana ada diantara sahabat bertanya bagaimana saya mampu lakukan. Saya akan bagi link dimana sahabat boleh mendapatkan ebook yang berguna untuk pendidikan sahabat. Saya tidak memaksa sahabat untuk membeli tetapi sebagai seorang insan yang ingin kejayaan perlu berusaha supaya dia dapat menghargai usahanya.
  1.             http://bit.ly/basicunitrust
  2.           http://bit.ly/ASBsecret




Akhir kata, tiada insan yang berjaya yang bermula dari senang kecuali sudah ditentukan oleh Allah tetapi tiada sebab untuk seseorang insan tidak boleh berubah melainkan tidak berusaha dan tawakal.

1 comments:

  1. 9 daripada 10 pintu rezeki adalah daripada perniagaan.... ;)

    ReplyDelete